Like, share & win! in de uitvaartbranche?

door | okt 14, 2016

De afgelopen tijd hebben veel bedrijven reclame gemaakt op facebook door hun product te laten liken, sharen om het vervolgens te verloten. Wij vinden dat op zich een slim idee, alleen hoe doe je dat in de uitvaartbranche? In onze sector is reclame maken op deze manier niet zo simpel.

Toch hebben wij iets gevonden waarvan wij kunnen stellen: Je hebt er iets aan bij leven, het heeft een inhoudelijke boodschap en het is uitvaart gerelateerd.

Like, share & win!

still-lifeVorig jaar is er een mooie indrukwekkende film uitgekomen die gaat over John May, een uitvaartverzorger & gemeenteambtenaar die belast is met het vinden van nabestaanden van hen die alleen zijn gestorven. Met zijn zeer perfectionistische instelling probeert hij zoveel mogelijk informatie over de overledene te achterhalen, zodat er een passende uitvaart geregeld kan worden waar uiteindelijk niemand anders bij zal zijn dan hij. Wanneer zijn afdeling wordt afgeslankt, zet John alles op alles om voor zijn laatste zaak een waardig afscheid te organiseren. Het blijkt een bevrijdende reis te zijn die hem in staat stelt om eindelijk zijn eigen leven echt te gaan leiden.

Deel dit bericht en like onze pagina! Bij 50 likes zullen wij onder alle likers 2 Dvd’s van deze film ‘Still life’ weggeven. Een bijzondere film met een diepe boodschap, om op een winterse zaterdagavond te bekijken. En in plaats van cake erbij zorgen wij met een knipoog voor m&m’s.

Hieronder kunt u de trailer van de film bekijken.

24 oktober 2016: De winnaars van de like, share en win actie zijn bekend. Het zijn Tineke Liphuyzen en Arine Hazenberg.

trekking-like-win